Home Sweet Home!

12 juli 2018 - Bergen op Zoom, Nederland

Gisterenmiddag hebben we de tijd in Harwich doorgebracht met winkelen en een kaartspel. Na het avondeten reden we naar de haven waar we om 19.30 uur konden inchecken. Hierna werden we door de security aan een controle onderworpen en konden we in rij 17 aansluiten bij de andere campers. Om 22.15 uur stonden we eindelijk aan boord en na een verkwikkende douche volgde een heerlijke nachtrust. Om 06.30 uur werden we via een speaker gewekt door fluitende vogeltjes, gevolgd door een vrouwenstem met allerlei informatie. Om 07.45 uur mochten we naar het autodek waarna we om 08.30 uur Hoek van Holland inreden op weg naar Bergen op Zoom waar we om 10.00 uur arriveerden. Na een kopje koffie hebben we de camper uitgeruimd en kon de schoonmaak beginnen. Het warme weer was een extra hindernis bij deze werkzaamheden. De camper ziet er weer piekfijn uit. We kunnen terugzien op een mooie vakantie in Ierland met prachtig weer, veel natuur en cultuur. Het delen van onze belevenissen via Reislogger is ons goed bevallen. We danken al onze volgers voor hun reacties, zo reisde het thuisfront ook een beetje mee! We hebben in totaal 4090 km afgelegd over smalle bochtige wegen met zeer slecht asfalt. Ook dat is Ierland! De laatste ponden hebben we in Engeland besteed aan diesel voor de camper, al kostte het inwisselen van ponden uit Noord-Ierland de nodige moeite. Ze werden na diverse telefoontjes uiteindelijk toch geaccepteerd door het tankstation, de biljetten zijn kennelijk verschillend. De diesel uit de camper halen was geen optie en ik kon op geen andere manier betalen, althans dat vertelde ik! De rechterbuitenspiegel wordt vervangen, een afspraak bij de dealer is gemaakt; eind goed al goed. Mede namens Truusje, tot een volgende reis!

1. Loes:
    12 juli 2018
    Eind goed al goed weer veilig thuis !! En maar goed dat je die vele kilometers niet lopend hoefde af te leggen. Nu thuis de wasmachine aan en de post sorteren..... Wij vonden de verhalen en foto,s toppy !!!! Nu lekker na genieten met later een héle dikke fotoalbum....☺🤗
  2. Olga:
    12 juli 2018
    Fijn dat jullie weer op Hollandse bodem zijn aangekomen. Het valt zeker niet mee om met warm weer dat gesop aan de camper te doen. Bij 't benzinestation zullen ze wel gedacht hebben 😫, maar goed dat 't je gelukt is👍🏻
    Nu nagenieten van jullie mooie indrukwekkende reis en bij de volgende reis volg ik jullie weer graag mee 😉
    Een fotoboek zal er vast wel komen, als je er mee aan de slag gaat beleef je weer hoe mooi de reis was...
    🤗🤗🐾
  3. Familie van Gool:
    12 juli 2018
    Aan alles komt een eind. Ook aan jullie vakantie in Ierland. En het wordt al gezegd: nu het fotoboek. Ik zou Albelli maar ff bellen en vragen of zij wel zo'n dik fotoboek überhaupt hebben en anders maken zij er maar één 😁. Fijn dat jullie weer thuis zijn. Tot horens.
  4. Jan:
    12 juli 2018
    Weer veilig thuis. Leuk dat we van jullie reis mee hebben mogen genieten. Groetjes 👍😄
  5. Carla:
    12 juli 2018
    Fijn dat jullie er na ruim 4000 km weer veilig thuis zijn! Geniet lekker na van jullie vakantie!
  6. Ronald:
    15 juli 2018
    Fijn dat jullie genoten hebben!!