O’Hollorans Caravan Park

22 juni 2018 - Salthill, Ierland

Vandaag hebben we NP The Burren bezocht. Eerst reden we naar Kilfenora voor een bezoek aan een zeer oude kerk. Daarna gingen we richting NP The Burren waar langs de R480 diverse bezienswaardigheden te zien waren. Als eerste bezochten we een Stone Fort, daarna de Poulnabrone Dolmen en vervolgens NP The Burren. De Glenisheen Wedge Tomb hebben we niet gevonden. Het NP is net een maanlandschap vol met stenen en rotsen. De weelderige plantengroei tussen de stenen gaf het geheel een bijzonder aanzicht. Voor komende nacht hebben we een plekje gevonden op O’Hollorans Caravan Park in Salthill.

1. Olga:
    22 juni 2018
    Mooiiii en dit is weer wat anders dan de hunebedden in 't noorden van ons (koude)kikkerlandje.
    Jullie 'n fijne avond samen en tot later... 🤗
  2. Jan:
    22 juni 2018
    Wat tape al niet voor je kan betekenen bij een spiegelreparatie. Ziet er goed uit. Mooie ruige omgeving.
  3. Nathalie:
    Je kan dit jaar een fotoboek, kalender en agenda maken met al die mooie foto's 😃😎
  4. Gielion & Corrie:
    23 juni 2018
    Prachtige foto's heb je weer gemaakt! En de spiegel heb je prima gerepareerd Peter! Wel 'n vervelende ervaring.