Militairy Road

8 juli 2018 - Roundwood, Ierland

Vanmorgen was er eerst volop zon, daarna kwamen er wolken. Wederom een droge dag met 22 gr. Eerst hebben we, zoals gebruikelijk op zondag, de camper gepoetst. Na de lunch zijn we nog even gaan genieten van de mooie Wicklow Mountains. Met de camper maakten we een rondrit via de Military Road dwars door Wicklow NP. Een prachtig stuk natuur met heuvels tot 850m hoog. Het is onze laatste dag in Wicklow NP. Morgen rijden we naar Rosslare waar we dinsdagmorgen vroeg Ierland verlaten. We hebben uitzonderlijk mooi weer gehad tijdens onze vakantie, dat maakte alle bezienswaardigheden nog mooier dan dat deze al zijn. Tot nu toe hebben wij 3145 km gereden tijdens deze vakantie.

1. Loes:
    8 juli 2018
    Het was dus na het schoonmaak werk ,weer genieten vd omgeving!!! Hier de hele dag zon met 24gr. Morgen richting de boot, en dinsdag naar Engeland. Eet ze voor straks en fijne avond .....
  2. Olga:
    Ja ja 😉 ik snap 't hoor, met de eigen camper 😅 hebben jullie genoten van 'n mooi stukje Ierland. Morgen nog 1 dag in dat mooie Ierland en dan varen, hopelijk met ook goed weer! Jullie hebben er héél wat kilometertjes opzitten, daar neem ik me zonnehoed voor af. Jullie weer 'n relaxte avond.