Newcastle

1 juli 2018 - Newcastle, Verenigd Koninkrijk

Vandaag weer zonneschijn met af en toe een wolkje. De temperatuur was wederom boven de 20 gr. Op deze rustdag konden we onze was niet doen. Er waren geen wasmachines aanwezig, dit in tegenstelling hetgeen op de site vermeld stond. Dat moeten we ee volgende keer bij het inchecken dus verifieren. We vonden het bij aankomst gisteren al druk op de camping. Veel gezinnen met kinderen! Navraag leerde dat de schoolvakantie was begonnen. Dat belooft niet veel goeds voor de komende week. Het aantal campings is beperkt, dat wordt dus tijdig vooraf reserveren. Daar heb ik mij vanaag dus mee bezig gehouden. Twee van de 3 aanvragen zijn inmiddels bevestigd. Omdat er langs de oostkust minder bezienswaardigheden zijn dan langs de zuid-/west-/noordkust, blijven we op de komene campings 2 of meer nachten. Morgen gaan we weer op pad naar het aan de kust gelegen plaatsje Rush. Daar hebben ze in ieder geval een wasmachine en droger!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Olga:
    1 juli 2018
    Zo zie je maar weer en moeten de campings toch geregeld worden om strakjes toch 'n plekje te hebben. Raar dat de site aangeeft dat er wasmachines zijn en ze er dan niet zijn. Morgen wordt 't dus wasdag! Jullie hebben deze dag ook weer nuttig besteed, jij met 't regelen voor de campings en Truusjes zie ik 'n tukkie doen 😴😉 Jullie 'n fijne avond. Groetjes van ons 🤗
  2. Loes:
    1 juli 2018
    Gelukkig hoef je de broeken niet binnenstebuiten te dragen🙄 daar er toch voor morgen een wasmachine in het verschiet zit. En de zon weer als droger kan dienen !!! Nog één week en de eerste scholen gaan hier ook met vakantie.. Maar jullie komen vast onverwachts nog mooie plekjes tegen. En verder lekker rustig aan !! Fijne avond.....☺
  3. Gielion & Corrie:
    1 juli 2018
    Hoi Peter en Truusje, even verwarring in huize verdult over de plaats Newcastle.....maar we hebben het gevonden! Fijne reis voor morgen en nog n mooie avond.liefs😘