Leigh Delamare Services Westbound

10 juli 2018 - Chippenham, Verenigd Koninkrijk

Afgelopen nacht stond er veel wind aan de kust in Rosslare. Toen om 05.00 uur de wekker afliep was het bewolkt buiten, doch vanmiddag brak de zon door en werd het weer gewoon warm. Om 05.45 uur reden we het laatste stukje in Ierland, van Rosslare naar Rosslare-Haven; een ritje van 20 minuten. We konden na het inchecken in de rij gaan staan en mochten om 07.15 uur aan boord. De overtocht naar Fishguard in Wales verliep voirspoedig al was de deining op zee meer dan op de heenreis. Het ontschepen liep enige vertraging op omdat een autodek niet wilde zakken. Uiteindelijk keam alles in beweging en konden we aan wal. De bedoeling was om bij Bristol te overnachten. De camping had echter geen plaats meer zodat we nu 30 km verderop langs de M4 een camperplek hebben gevonden bij Leigh Delamare Services Westbound in Chippenham. Morgen het laatste stukje (4 uur rijden) naar Harwich waar de ferry om 23.00 uur vertrekt naar HvH.