Adrigole

17 juni 2018 - Adrigole, Ierland

Vandaag zijn we in Adrigole gebleven. Na een nacht met veel regen klaarde het in de loop van de dag op en kwam de zon zelfs te voorschijn. De rustdag is Truusje begonnen met onderhoud binnen in de camper en ik aan de buitenzijde. De hobbelige wegen hadden hun tol geeist. Alles moest goed vast staan, zelfs de toiletrol rolde vanzelf af zodat daar nu een elastiekje om zit tijdens het rijden! Ook een (hand)was is gedaan waarna een droger uitkomst bood voor de meeste was. We kunnen nu weer een week vooruit. Alle elektrische apparaten zijn weer opgeladen zodat we weer “in het wild” kunnen staan met alleen de huishoudaccu. De dag hebben we verder doorgebracht met het lezen van een boek, tijdschrift etc. Morgen vervolgen we onze rondreis door Ierland weer met de Ring of Beara.

1. Familie van Gool:
    17 juni 2018
    Zo, alles weer "up and running". Zelf ook even "bijgetankt" en morgen weer door met de reis. Btw, een campingplek met een eigen picknicktafel. Zie je niet vaak 😁. Fijne avond.
  2. Loes:
    17 juni 2018
    Na toch wat te hebben gedaan vandaag, mooi plekkie om tot rust te komen. En voor morgen weer een goeie reis !🚐
  3. Olga:
    17 juni 2018
    Jullie zijn goed bezig en dat voor 'n rustdag 😂 en creatief zijn jullie ook! Geniet nog even van dit mooie plekje en morgen weer 'n fijne, hopelijk 🌞nige dag...