Barley Cove Holiday Park

15 juni 2018 - Crookhaven, Ierland

Na een heerlijke nachtrust zijn we eerst naar een Lidl gereden om de voorraad aan te vullen. Vervolgens reden we naar Glandore waar we in the midle of nowhere langs de R597 de Dromberg Stone Circle bezochten. Vervolgens reden we naar Castletownshead waar we Knockdrum Fort wilde bezoeken. De weg naar het fort was echter zo stijl en smal dat we maar zijn doorgereden. In Castletownshead - waar we de oudste telefooncel van Ierland zagen staan - werd ons plotseling de weg versperd door een boom die midden op de rijbaan groeide. Slechts personenauto's konden er langs. We zijn omgekeerd en naar Lough Hyne - een meer - gereden. De bermen langs de wegen staan vol met Fuchsia's, vingerhoedskruid en verschillende soorten varens. Op weg naar Crookhaven kwamrn we op de R592 nog langs een Altar Wedge Tomb. Voor de komende nacht hebben we een plekje gevonden te Crookhaven op het Barley Cove Holiday Park.

Fotoโ€™s

1. Loes:
    15 juni 2018
    Een enerverende dag geweest ! Had je geen zaag bij je voor die boom ?๐Ÿค” Zal wel mooi zijn de bloemenpracht langs de weg... Tot nu toe genieten. Hier zon en 24gr....
  2. Jan:
    15 juni 2018
    Zijn jullie niet verdwaald? Palmbomen? ๐Ÿ˜‚๐ŸŒด๐Ÿ‘๐Ÿ˜„ Het blijft wel avontuurlijk daar in Eire! Te smalle wegen voor die enorme auto van jullie. Op de weg groeiende bomen, enz. Dat houdt het lekker spannend. Geniet er van.
  3. Olga:
    15 juni 2018
    Zo te lezen zijn jullie al hele uitdagingen tegen gekomen onderweg, straatje keren met jullie woning op wielen heeft ook wel wat ๐Ÿค”๐Ÿ™„๐Ÿ˜… Veel plezier en geniet van alle leuke bijzondere dingen die jullie tegen komen. Voor strakjes slaap lekker ๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜ด
  4. Carla:
    16 juni 2018
    Gelukkig dat er meer wegen zijn die naar Rome leiden ๐Ÿ˜€
    En met omwegen zie je ook mooie natuur etc.
    Geniet van alles wat mogelijk is met de camper!