Charles Fort

14 juni 2018 - Kinsale, Ierland

Na een zeer onstuimige nacht met storm en regen was het vandaag mooi weer met zon, een wolkje, wat wind en 19 gr. De camper wiegde ons afgelopen nacht in slaap, gelukkig hadden dit weer niet op zee. Vanmorgen zijn we nasr Waterfort gereden waar we een bezoek brachten aan Waterfort Crystal. Een rondleiding door de fabriek liet ons het hele proces van fabricage zien. Daarna hebben we nabij Carrigtohill een bezoek gebracht aan Fota House, Arboretum en Gardens. Voor de nacht staan we nu op een camperplaats bij Charles Fort nabij Kinsale. Het uitzicht over de baai is prachtig. Dit is het begin van de Atlantic Way die we bijna geheel gaan volgen tijdens ons rondje Ierland. Vandaag ook weer een paar geitepaden gehad waar onze rijervaring op de proef werd gesteld. Tot morgen!

1. Olga:
    14 juni 2018
    Mooi!! En fijn voor jullie dat jullie dat onstuimige weer niet op de boot hadden 😉, nu genieten van 'n prachtig uitzicht...
  2. Loes:
    Mooiiiii......
  3. Familie van Gool:
    14 juni 2018
    Pas 4 dagen onderweg en al een hoop meegemaakt. En jullie mogen nog zo lang. Heerlijk!!
  4. Carla:
    14 juni 2018
    Wat mooi en kunstig gemaakt dat kristal! Daar zullen jullie zeker van genoten hebben.
    En wederom een mooie camperplek.
    Geniet van jullie reis!
  5. Nathalie: