Galerie Lijn 3

19 mei 2018 - Geersdijk, Nederland

Gisteren de camper weer van stal gehaald en even naar de dealer gereden voor een paar - in onze ogen - kleine reparaties die al met al toch 3 uur inbeslag namen. Daarna gefourigeerd en richting Mini Camping Landzicht te Geersdijk vertrokken. Het was heerlijk weer en volgens de weersberichten zouden we in het Pinksterweekend nog veel meer zonneschijn kunnen verwachten.
Vanmorgen was het echter bewolkt en koud, maar 11 graden! Vanmiddag zijn we toch per fiets de omgeving gaan verkennen. Na 1 uur fietsen door de polder en langs het Veerse meer konder we ons opwarmen bij Landgoed Rijckholt. De koffie en appelplaatkoek ging er prima in. Daarna hebben we nog een bezoek gebracht aan Galerie Lijn 3, inclusief beeldentuin. Nu even ontdooien en hopenlijk morgen meer zon en warmte.

1. Loes:
    19 mei 2018
    Brrr hier ook maar 11gr. Om 4uur één zonnestraal🌞 en weg was hij weer. Jullie lekker gefietst dus het luie zweet is er uit !😆Morg. duimen voor meer zon !!
  2. Olga:
    19 mei 2018
    Hoi hoi, koud hoor om op de fiets te stappen, maar jullie zijn bikkels 👍🏻en was de beeldentuin mooi? Wij duimen voor jullie dat de komende dagen 't 🌞 gaat schijnen en stuur dan ook 'n paar straaltjes deze kant op. Jullie fijne dagen 🤗
  3. Jan:
    19 mei 2018
    De vooruitzichten zijn prima, dus geniet er maar van. Nu kun je in iedergeval de verwarming in de camper uit proberen. 🤪