Plantentuin Meise

30 april 2018 - Grimbergen, België

Zaterdag hebben we met de fiets een bloesemtocht gemaakt langs de Linge. Met name de Appeldijk tussen Enspijk en Tricht was een lust voor het oog. In de middag kwamen de  kinderen uit Veenendaal nog even op bezoek; dat werd een gezellig samenzijn. Zondag hebben we - ondanks het mindere weer -ook nog een fietstochtje gemaakt. Onderweg gaf de accu van mijn e-bike plotseling de geest. De fietsenhulp van de ANWB bracht uitkomst. De Wegenwachter kreeg de accu weer aan de praat zodat we met ondersteuning naar de camping terug konden fietsen. Een bezoek aan de fietsenzaak voor een onderhoudsbeurt wordt gepland! Vanmorgen na een zeer regenachtige nacht de boel opgebroken en na het foerageren naar België vertrokken. Vanmiddag hebben we een bezoek gebracht aan Plantentuin Meise. Het is een zeer grote Botanische tuin waar het in ‘t Plantenpaleis (kassencomplex) bijzonder aangenaam vertoeven was. Nu zijn we neergestreken op Camping Grimbergen 1 te Grimbergen.

1. Olga:
    30 april 2018
    Ohh wat heerlijk dat jullie konden genieten van de mooie bloesem en leuk dat de kids kwamen. Gelukkig dat er ANWB hulp was voor je fiets 👍🏻
    Veel plezier in ons buurlandje...
  2. Loes:
    30 april 2018
    Gezellig dat er kids langs zijn geweest ! En toch nog kunnen fietsen, genietend van de bloesem.... Ik denk dat je fiets telang heeft stil gestaan had ha ha, maar gelukkig was er de ANWB !! Jullie morgen nog een fijne dag. En graag een zonnetje !
  3. Hans:
    30 april 2018
    Hebben we toch wat bloesem voor jullie achter gelaten waar jullie van genoten hebben. Goed dat er een anwb is die je weer op weg heeft geholpen. Nog een fijne voortzetting van jullie camper dagen.
  4. Corry van Starrenburg:
    Leuk!