Rush

3 juli 2018 - Rush, Ierland

Gisteren heeft Truusje aan het eind van de middag een aanvang gemaakt met de (hand)was. De was moest in gedeelten ondat het wasrek snel vol was en een lijntje spannen op deze camping niet is toegestaan. Vanmorgen was de eerste sessie droog zodat de tweede (hand)was kon worden opgehangen. Alle was is inmiddeld droog, opgevouwen en opgeborgen. Ik heb nu genoeg schone kleding om de eindstreep te halen. Misschien dat Truusje komende zondag voor haar zelf nog een handwasje moet doen, we zien het wel. Zonder wasmachine en droger is het deze keer toch weer gelukt om er de komende dagen fris en fruitig uit te zien. Vannmiddag heeft Truusje met onze Ierse buurman, op het hoogtepunt van de vloed, een duik genomen in de Ierse Zee. Ik heb e.e.a. op gepaste afstand gade geslagen want voor mij is het (zee)water alleen bestemd voor de vissen. Na een halfuurtje in de rondte gesparteld te hebben kwamen beiden weer uit de zee. Ze hadden genoten en Truusje kan dit van haar bucketlist afstrepen. Morgen gaan we weer een stukje dichter naar Dublin waar we donderdag overdag naar toe gaan.

1. Loes:
    3 juli 2018
    Zo zie je maar terug in de tijd zonder wasmachine !! Maar een gemak dient een mens met... Goed hoor van Truusje ,de zee in . Na de warmte vd laatste tijd zal de kou zijn meegevallen hoop ik. En van Gool de zee is niet alleen vd 🐟🐟😉 geniet van jullie avond...
  2. Loes:
    3 juli 2018
    De foto,s van Truusje in zee heb je een loup voor nodig...😨
  3. Familie van Gool:
    3 juli 2018
    Tja, wat moet je zeggen over de foto's? Geweldige plek om te overnachten, toch? In NL moet je met een treintje naar het strand. Jullie staan zowat op het strand. Jullie fijne avond, dan doen wij dat ook.
  4. Olga:
    3 juli 2018
    Mooie zee en er zo vlakbij staan, super hoor. Maar Truusje ik kon je zien hoor en was 't niet brrrr in 't water 🏊‍♀️ of toen je door was toch lekker? En ja 1 moet aan de kant blijven om 'n mooi plaatje te kunnen schieten 📷
    Morgen weer 'n goede reis verder op en voor strakjes vast slaap lekker 😴😴
  5. Truusje:
    4 juli 2018
    Nou, een eerste reactie van mij; (ik ben niet zo’n schrijfster) het water was aangenaam van temperatuur, wat mij nogal verraste. Misschien kwam dat, zoals de buurman had uitgelegd, doordat het zand eerst door de zon was opgewarmd. Om die reden gingen we pas met hoogtij zwemmen. Het verschil tussen laag en hoog water is over het strand meer dan 50 meter.
    Zoals Peter al schreef; het was heerlijk.
    Lieve groetjes, Truusje
  6. Carla:
    4 juli 2018
    Heel goed van je Truusje! Maar ook goed om niet alleen de woelige baren in te gaan.
    Op naar het laatste deel van jullie reis. Het eerste gedeelte vond ik de natuur vele malen mooier, maar ook deze kant is goed om een keer gezien te hebben.
    Geniet nog lekker komende dagen!