North Beach Caravan & Camping Park

2 juli 2018 - Rush, Ierland

Gisteravond ging het waaien; en het waait nu nog! Hier aan de kust is het met wind uit zee iets koeler, maar er was vandaag weer volop zon en zo'n 22 graden. Van uit Newcastle zijn we nagenoeg geheel langs de kust richting Dublin gereden. Het was een verbindingsroute, onderweg was er volop natuur, oude dorpjes en steden maar verder geen bezienswaardigheden. Voor de komende 2 nachten hebben we een plekje gevonden op North Beach Caravan & Camping Park te Rush. We staan hier op een duin, pal aan het strand. Het ruisen van de zee is in de camper goed te horen! De wasmachine is hier buiten gebruik, volgens de receptie vanwege waterrestrictie. Volgens mij is de wasmachine gewoon stuk, waterrestrictie ivm de droogte is een smoes omdat er gewoon van de douche en het toilet gebruik kan worden gemaakt. Truusje is nu maar met de hand de was aan het doen. Met de zon en de wind zal het wel snel drogen. We hebben er nu 3 weken vakantie opzitten waarin we 2792 km hebben gereden. Tot op heden heeft het alleen in de eerste week 's-nachts geregend en was het overdag droog; 1 dag was het mistig. De laatste 12 dagen is er volop zon en is het overdag boven de 20 graden. Niets te klagen dus!

1. Nathalie:
    2 juli 2018
    Hier waait het ook stevig door 😜 en vanmorgen zag ik ook een camper met een spiegel mooi ingetapet 😄 jullie hebben echt geluk met het mooie weer!
  2. Olga:
    2 juli 2018
    Jullie boffen echt met dat mooie weer, 't is jullie ook van 💕 gegund. Wat 'n tegenvaller met de was, 'n gelukje dat 't mooi weer is, maar 't is ook 'n hoop werk. Je kan zien dat 't drukker is, jullie kunnen tussen de campers in zitten. Vanavond lekker met 't ruizen van de zee in slaap vallen 😴😴, voor nu 'n fijne avond.
    Lieve groetjes van ons 🤗
  3. Loes:
    2 juli 2018
    Nou mijn was was ook zo droog, vooral hier boven met de wind en 26gr 🌞vanmiddag. Komende 2 a 3 weken geven ze ook warm aan. Genieten dus. Alleen het gras is geel en er zijn bomen die hun blad al verliezen vanwege de droogte🍁🍂. Slaap ze voor straks met het geruis vd zee !!🏊 🏄🌊🌛
  4. Gielion & Corrie:
    2 juli 2018
    Wat 'n prachtige plaats met uitzicht op zee. Lekker jutten en schelpen zoeken aan het water en zwemmen met deze temperaturen, alhoewel het water wel koud zal zijn. Fijne avond en voor strake slaap lekker.liefs
  5. Loes:
    2 juli 2018
    Nou Corrie dan ken je Peter nog niet goed hoor. Want zwemmen komt niet in zijn woordenboek voor🙄
  6. Peter:
    3 juli 2018
    Water is voor de vissen!