Blaney Caravan Park and Camp Site

25 juni 2018 - Blaney, Verenigd Koninkrijk

Vandaag weer een prachtige zonnige dag met 25 gr. De Ieren weten niet wat hun overkomt! Als eerste hebben we vandaag in Castlebar inkopen gedaan bij een supermarkt. Daarna gingen we via een toeristische route op pad naar het noorden. De omgeving van Lough Conn en Lough Cullin was ruig. Ook hier wordt nog turf gestoken. In Ballysadare zagen we een wild riviertje met sluizen en stroomversnellingen. In Carrowmore bezochten we Megalitische graven met grote stenen, een soort hunebedden, van ruim 6000 jaar oud. Geheel onverwacht kwamen we bij Glencar langs een waterval die we natuurlijk op de foto hebben gezet. Daarna bezochten we in Belleek de Belleek Pottery. We reden daarvoor Noord-Ierland binnen en moesten de Engelse pond als betalingsmiddel opzoeken. De Cliffs of Magho aan het Lower Lough Erne hebben we nog niet gevonden, morgen een tweede poging. Voor de nacht hebben we een plekje gevonden op Blaney Caravan Park and Camp Site te Blaney. Morgen brengen we een bezoek aan de regio Donegal in Noord-west Ierland.

1. Carla:
    25 juni 2018
    Ik denk dat het weer een schitterend fotoboek gaat worden!
  2. Olga:
    25 juni 2018
    Ik kijk iedere x naar jullie belevenissen uit, 't is zo leuk om op deze manier mee te kunnen genieten van jullie mooie reis!
    Leuk als je dan ook onverwachtte dingen, zoals de waterval, tegen komt. Jullie 'n fijne avond en morgen weer lekker op pad 😊
  3. Familie van Gool:
    25 juni 2018
    Leuk (onverwachte) momenten weer meegemaakt. En wederom een verharde staanplek. Dat is wel erg lekker. Geniet van jullie avond.