Castlebar

24 juni 2018 - Castlebar, Ierland

Vandaag wederom een mooie zonnige dag met 24 gr. Vanmorgen heeft Truusje eerst de was in de machine gedaan en de binnenzijde van de camper gereinigd. Ik heb de buitenziijde van de camper gewassen, na 2 weken rondrijden zat er het nodige vuil op. Vanmiddag hebben we een stuk langs het meer Lough Lannagh gewandeld en zijn ook nog een stukje naar het stadscentrum gelopen. Onderweg kwamen we ook nog een flappentap tegen zodat de voorraad cash ook weer op peil is. In 2 weken tijd hebben we nu 2055 km afgelegd. De was ligt inmiddels weer schoon in de camper zodat we weer 1 week vooruit kunnen. Morgen gaan we weer verder naar het noorden.

1. Olga:
    24 juni 2018
    Jullie zijn goed bezig, je kan zien dat alles er weer spik en span uitziet 👍🏻
    Morgen weer 'n goede reis naar 't noorden en voor zo 'n fijne rustige avond 😘🤗
  2. Loes:
    24 juni 2018
    De was zal prima gedroogd zijn met dat mooie weer. Even de benen strekken kan ook geen kwaad toch ? Geniet ze verder...rob sofies siemen lisa omaen opa
  3. Loes:
    24 juni 2018
    Lisa heeft de namen eronder gezet oom Peter !!
  4. Jan:
    24 juni 2018
    Ik merk dat de camper plekken allemaal geasfalteerd zijn. Daar is in Ierland goed over nagedacht. Geen slippende wielen bij wegrijden in vochtig gras.
  5. Gielion & Corrie:
    24 juni 2018
    'Rustdag is ook weleens nodig toch? Fijne avond liefsxxx
  6. Loes:
    Frans:
    Het weer gaat de goede kant. Nu de tweede helft van de trip. Leuke en mooie plaatjes geschoten. Geniet ervan. Gr. Frans
  7. Ronald:
    Mooie belevenissen!!
  8. Carla:
    25 juni 2018
    Alweer 2 weken onderweg! Wat gaat de tijd toch snel. Maar ook dit was wederom een mooie plek om te stoppen.
  9. Peter:
    25 juni 2018
    Voor slippende wielen heb ik een knopje aan boord (T) dat ik in kan drukken. Dan pakt hij automatisch het wiel met de meeste weerstand!